Wójt Gminy Żukowice ogłasza nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Dofinansowanie będzie dotyczyć pokrycia kosztów demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
UWAGA!! Właściciel nieruchomości sam pokrywa koszty wykonania nowego pokrycia dachowego.
Warunkiem wykonania ww. usługi jest złożenie przez zainteresowanych właścicieli lub zarządców nieruchomości poprawnie wypełnionego wniosku.
Wniosek wraz załącznikami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.03.2025 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrzone!
Ww. wniosek, będzie stanowił zobowiązanie wnioskodawcy, że nie wycofa się z projektu realizacji zadania po otrzymaniu przez Gminę dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu.
Należy również pamiętać, że rozpoczęcie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest, podlega zgłoszeniu do Wydziału Administracji Budowlanej w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
Uwaga: o złożenie wniosku proszeni są wyłącznie mieszkańcy, którzy są zainteresowani wykonaniem ww. prac w 2025 roku!
ZŁOŻENIE WNIOSKU NIE JEST JEDNOZNACZNE Z REALIZACJĄ PROGRAMU. ZADANIE BĘDZIE ZREALIZOWANE W MOMENCIE UZYSKANIA DOTACJI NA TEN CEL.
Wnioski i dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 148, pok. 12 bądź pod numerem telefonu 76 836 60 10, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
Do pobrania:
Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania
Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest